Sunday, February 20, 2011

episod 4: J yang lemah

sambungan dari pada kisah3 J ..hmm..selepas peristiwa kekasih lama si J menitis kan air mata..si J mula membuka mata..beliau tahu..jika dia melukakan ati seorang insan..maka balasan akan terjadi padanya kembali..maka si J meminta ingin meminta maaf kepada si S..lebih kurang begini ayat nya.. " S...kenapa kau bersedih hari ini..? " jawab si S "J..aku  tahu kau dah terpikat dkt org lain..tapi..tapi...." si S diam membisu...si J menerpa " S...aku bukan nya berniat untuk mencatas buka ditaman..S...please..yunk...(panggilan mesra dari J)..
dont make me feel bad.." lalu si S menjawab.."ah!..sudah sdlahlah..pergi kau dari sini..aku ta mao tengok muka kau lagi..pergi!! pergi!!.."..si J menundukkan kepalanya..akur dgn keputusan si S..dia tahu si S sedang mengalamis krisis emosi yang teruk..tambah2 lagi tekanan asignment nya yang berlambak tinggi menggunung sehingga mencecah awan..ah..pedih nya hati si J..seperti mana yang J sudah janggakan..hati dia juga akan terluka..tapi walau pun begitu si J tetap dengan pendirian nya..minat nya..mahu nya kepada si M..gadis molek..
:)..itu lah..hidup umpama belangkas...x ada pendirian tetap..si J dengan life nya yang suka  berfoya2..

untuk kisah selanjutnya..tunggu minggu depan okeyh..
(wlupun xde org bace sbb karangan aku yg macam hampeh ni aku ttp akan teruskn)..

Assalamualaikum w.b.t... =)

4 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. dear i x paam lah dear!!!!!!
    hukhuk

    ReplyDelete
  3. huh?..
    ape yg u x paham..
    erm..pandai2 lah u okey..
    t8care dear..
    :)

    ReplyDelete

you are the smartest =)