Tuesday, September 25, 2012

Episode 36: Huh? semester 1 tahun 3 bdd..OooOoo~

Assalamualaikum w.b.t

alhamdulIllah di petang yang hening juga disinari pancaran matahari yang agak suam-suam sejuk ini..saya udie joe ingin em..meluahkan rasa syukur dan berterimakasih dengan limpah kurinia Nya dapat saya meneruskan lagi aktiviti blogging dalam kalangan remaja yang serba moden..fuh..

suam tak suam..sejuk tak sejuk sudah berbulan saya udie joe..mak..abah..haha...saya udie joe..yang mana..telah berkecimpung dalam aktiviti ini..dimana secara tidak langsung dapat lah saya ya..saya ...er..er...em...ahaa...itu what they call it..menterjemah kan luahan rasa..perit jerih yang terpampan dalam sanubari hati..

ntah mana punya awek ini la..hehe after all she is cute :D

ya..kawan kawan sekalian..semester baru sudah bermula..ini kali saya suda masuk itu rumah sewa la..taman robena la..dey..sebelah kiri ada kedai makan..alhamdulIllah la...ade ..akak comel..kak na :D yesh..haha..nseb baik die tak ngorat saya? hahaha..tolong lah..sambil menyelam mari lah minum air..sebelah tu kedai berger..taman apa?..taman robena...sekali lagi taman apa?..taman 'ROBENA' wahahaha..sembang macam mam...haha..

makin melalut makin kelaut..bukan ke sungai..tapi kelaut..hehe..orait itu lah serbaringkas apa yang akan disampaikan kelak..untuk perihal cewek2 muda zaman ini..ada terdapat beberapa kisah yang menyayat hati dan penuh dengan liku-liku kehidupan cabaran dan dugaan lebih-lebih lagi kehidupan alam fana ini..

starting with most well be sayang one..tht is lady with the red hijab..also named lady K..semenjak due menjak ni..lady K so sweet..snyum..say most niciest thing ever in our dayli life..yeah.. :D

next lady M..kadang kadang kering..kadang kadang merajuk..kadang-kadang menyimpan perasaan yang tidak dapat di adaptasi kealam nyata..entah sekarang atau lusa..

further overhead lady A..comfort sweet and glad to hear good news from her..lah..ape yang jadi is takdir..sudah ber'hijab' pasni nak bertunang..congrats lady A..takecare of ur self..be a nice wife..ta mao da nakal2..okie..

little bit lady L..most well nice and simply unpredictable..mahu kerja ka ..dah nak habis study..hopfuly pasni boleh ar..blanje makn hehe..tahniah..nak jadi tunang orang dah..

ok well then..see you all..have a nice day..

Asslamualaikum w.b.t..

sincierly udie joe melaporkan..dari stesen angkasa taman Robena

:D~

majulah  blog malaysia Buleyh!~ :D

3 comments:

  1. ada award buat kamu nii...silahkan diambil..
    http://whatevercoool.blogspot.com/2012/10/first-award-dari-kak-raradanessa.html

    ReplyDelete

you are the smartest =)