Monday, April 16, 2012

Episode 32 : yes sir..baik tuan..ye boss.. =)

Assalamualaikum w.b.t
kepada para2 pembaca yang budiman n budiwati sekalian..apa yang akan diketengahkan pada hari ini ye..adalah dengan sukarela saya...pada tarikh yang mulia..10/4/2012 ini..dengan ini saya ingin..membincangkan nye..iya..satu kisah dimana..kami telah pergi ke Jonker walk !....yehaa.jonker march lalu..emangnya ya seronok banget sih..sampai nggak di ingatin nya pun.. =) ..sikit gambaq cek letak noh..jangan dok gatai sangat..hihi.. enjoy gambaq dulu.. :)



 agak2 kalau macho..bagi la tau..jangan dok simpan...simpan..xjadi apa kn..hoho..mase ni kitorang kene deal ngan guard baju ijau kat tiang jonker walk tuh..huhu..pak guard..i nak a..aa..tanye 1 la..u ni..mase dulu2 tempat ni dorang suke buat apa kt sini?...haha..pak guard tu pun jawab la..walaupun aku nengok mukenyer len macam..macam xpaham soklan..die pun jawab la..kat sni..dulu memang tempat shoping2..tapi dulu lah..taw2 la..kan... =.= ''' kitorang naik blurr..orait..pastu die cakap lagi..kat sni waktu-waktu macam ni da nak tutup"...memang patut la pun..sebab kitorang datang time nih..agak2 da pkul 1am...wahahaha...igt KL ke ape derr..ini melaka..salah tempat la....huhu. =.='' frust pun naik...igt esok je lah baru singgah...




ni plak salah satu kedai yang kitorang jelajahi nye pun..aduyai...ada la...ah so...(makcik dalam language cina ala2 mandirinestofokasi).. :D~ hihi..jangan la percaya saya gebang anda..anda kalau nak gebang saya gebang la didalam komen2 yang disediakan okeyh..hiihi...let it be..dont too rush..and ain't lose nothing..ok..berbalik kepada baju-baju yang disediakan sekian kalinya...ada la ah so ni..die jual..kain..lawo...baju..t-shirt...biase la...walaupun agak comel jika dilihat dari belakang kan..aduhai...hurm..berselarang...haha..de ke ayat tu..berselarang..macam macam hal lu orang jangan buat orite... :D



ni pulak alahai..aku ni skarang tengah ade test dinamik jumaat nih sempat pulak la nak update blog cam gini..okey lah alang alang menyeluk pekasam...tengok gambaq tuh..no...tu ni..aa..tu dia..tuff..baq ang..haha...ni la tokoh cina...name die hok seng...ape lah ntah nya..sory..xbrape nak memory sangat dalam bab2 nih..can i know something from u"..tetiba satu negro pempuan sapa aku?...aik..asal nih..aku pun jawab la..erm..yes u may ask but..im new here..(budjet muet band bpe tah la...) hahaha....die tanye la ape2..aku pun naik hairan...kenape minah negro ni tanye aku??...jeng jeng jeng...hahhaa...xmo piki dah,.. mengarut meraban..nak aku sebut nama x?..klu dari kiri tu..wan...adzwan..zek..firman..daus..itu dia udie joe..bhaha..melantun lantun malam2 cam gini..hehehe.. :D kenapa lah asyik gelak hehehe?..xrase laen macam ker..adui..ok lah tu..stakat tu je untuk entry kalini...sory xde citer pasal awek...sebab minggu ni...macam lain jer...doakan kejayaan kami..insyAllah..berjuang lah dengan redha :)

Assalamualaikum w.b.t

majulah blogger untuk semua..

sekian saja dari udiejoe melapurkan dari berita sanubari hati yang pemurah :D~

No comments:

Post a Comment

you are the smartest =)