Saturday, October 8, 2011

Episode 22 : bonceng Ghost..

Assalamualalikum w.b.t..
iyeah..entry kali ni bertajuk..hantu bonceng...eah..dimana..J baru sahaja tgk cerita ni..ya..memang lawak..romantik..bile ade zizan tu..paham-paham la..nk tegelak jer manjang..awek2..boleh tahan hot and superb..tak tahan bab mase zizan kene nasi kang kang..haha..joget macam pelakon negro..shake ass..haha..
okeyh..sambungan cerita kisah kisah j...walaupun agak sedikit kebosanan malam ni..tapi cerita tetap diteruskan ya..dengan hubungan2 yang ada..j terus...melangkah setapak demi setapak..




al kisah nya bermula dengan..sambungan daripada kisah j dengan W...heehe..walaupun jauh W tetap ada untuk apa..ya..memberi info2..tentang kehidupan sehariannya..kelihatan agak cute..tapi tegas..dengan sedikit funny..hehe..W pun..ade jugak nasihat kn J.. pegi la usha awek2 baru kt sane..haha...tapi hati J masih berbelah bahagi..xpasti apa yang akan terjadi..tambahan lagi..takziah wt keluarga simati yang still blajar di tmpt W...gud luck W..keep in touch..jgn noty2..

cerita kisah M pula..xberapa hidup..M kelihatan muram...lemah gemalai..sayu..walaupun J telah b'usha untuk menyerikan keadaan tapi..J xdapat mengubah hati M yang sedang berduka lara..nestapa..entah mengapa..kadang kala M juga seperti blur2..pening2 semakin kerap..xtahu..mungkin terlalu byk bebanan yang ditanggung dari hari ke hari..utk M..J doa kn..semoga Allah mempermudahkn segala urusannya..amiin..

disambung pula dengan cerita awek2 lain J...seperti Y..Z...dan juga S...menariknya..ada gadis baru muncul dalam kehidupan J..iaitu S...entah lah..mungkin tidak serius..sekadar berlawak jenaka..dan J cuba action cool..tapi sepintas lalu S menyilang nya..haha...makin payah la J nk berkata-kata..tapi tidak mengapa..life must go onn....the journey still gonna be long.. :P hehe..no matter wht..the allMighty is always by our side..insyAllah...:)

Setakat ini...pencarian gadis2 dalam hidup J agak slow...kerana menghadapi sedikit kesibukan kotaraya yang melanda  bumi rock pahat ini..huhu..sibuk..sibuk dan busy..nak buat macam mana..itu lah kehidupan pelajar..anyway..majulah blogger untuk negara :D~

sekian wassalamualaikum w.b.t...

3 comments:

  1. cite ni mmg terbaik. tp ramai yg ckp tgk kali kedua dh x best.

    ReplyDelete
  2. ouwh..hehe..
    yke..mungkin sebab ayat kontroversi zizan mase bngun tido tu..

    ReplyDelete

you are the smartest =)