Saturday, May 7, 2011

Episode 15: suke atau tidak?

Assalamualaikum w.b.t

bagi sesiapa yang xtahu tentang cerita ini..silalah baca dari episode 1 ok..ini adalah kisah-kisah autobibliography a.k.a tiny journal life of man named "J" ..kaboom! pow! pow!..neennoo! hehehe..biasalah..ceria2 di petang hari..aaa...sambung bawah..


tarik nafas dlu.. *sniff* *sniff*..ok kisah j bermula dengan satu ungkapan iaitu wierdo...a.k.a pelik..hihi..hari ini kisah J dengan W dulu ..erm..W sejak kebelakangan ini sering menyapa..dan menegur J..mungkin kerna hendak menanyakan sesuatu yang selalu mengganggu fikiran, emosi dan antara kehairanan dengan ketidakstabilan nya didalam mengharungi liku-liku kehidupan..walaupun begitu J mendoakan agak kehidupan seharian W berjalan lancar tenteram dan ok selalu..tahniah untuk akak W yang berjaya menggapai impian nya dgn memgang degree.. :)

kisah seterusnya M..M punye birthday la harini..erm..kasi adiah suda..surat2 cinta sikit..nk bagi kenangan kuat terpalit dinurani hati perasaan jauh di benak ranjau berduri kehidupan antara kebahagiaan M...hahaha..panjang betul..seronok la buat ayat panjang2 nieh..haha..M dengan rakan-rakannya L dan Z termasuk anak buahnya S..walaupun nakal skit tapi memori tetap memori..hehhe.. :D

L..sepi tanpa berita..jauh tertinggal..mungkin kerja membataskan waktu untuk meluangkan masa bersama kawan2 nya..pizza hut...kau kejam pizza hut..hahaha..xpasal pizza hut yg kene plak nieh..hehe..ape pun gudluck untuk L..kerja suda..elok2..hati2..gud luck.. :)

sekian sari berita utama edisi karangkrafpertanian kisah-kisah J jam 3.50 petang :-
tata..wassalam
(^_^)

6 comments:

  1. udie w tu sape???? u suka dy ehh??hahahhhhahahaa,,,,

    saia suka blog anda! (^_^)
    udie tengs utk semo taw ;)

    ReplyDelete
  2. hehe..
    yeke..
    u're wellcome ♥c!Nta♥
    hehe :D

    ReplyDelete
  3. haahhaha cinta was here hakhaks! u miss me udie(wany saidi)hahahaha ;)

    ReplyDelete
  4. erm...sowi bz ckit..lma xtnya kaba..

    ReplyDelete
  5. eak..haha..x tye kaba ea..tanya la jgn malu2 hihi.. :D

    ReplyDelete

you are the smartest =)