Saturday, June 6, 2015

Seronok memakai simcard Tone Excel.. hehe =)


Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Bercakap pasal tone exel ni..saya pun baru join seminggu yang lepas..asal nya sebab saya ada satu simcard yang biasa saja..nk topup pun rasa macam xpakai sangat.. jadinya saya pun cuba la pakai tone exel..

kenapa tone exel?..telco2 lain kan byk..? betul?..sebabnya niat saya untuk bantu kawan saya..saya tahu..dengan kos sara hidup yang semakin meningkat deras zaman ini..memang perlu ada bisnes sendiri..untuk support kerja yang sedia ada ni..walaupun kerja makan gaji..side income tu perlu..

jadinya..niat saya nk bantu kawan saya tu dah tercapai..saya beli la simcard tone exel dari dia ni..so.... alang-alang saya dah membeli ni..saya pun promote lah dekat kawan2 sekalian..kelebihan2 yang ada dekat simcard ni byk..9 contoh kelebihan yang saya boleh bagi ialah :

1. Dpt komisyen setiap kali kita topup..dan mereka2 yang topup dengan menggunakan simcard yg kita jual.. 
2. Dpt extra kredit..iaitu 3%..hingga 7%..
3. Point setiap kali topup..boleh redeem survenior, air asia ticket, handphone dll.
4. Insuran
5. Discount Hotel tune (30%)
6. pakej umrah
7. internet rm2 utk 1 gb
8. pkej umrah
9. boleh kekal kan nombor lama..

Benda baik kita share.. =) 


"Pagi-pagi tadi saya lihat ramai orang berpusu-pusu pergi kerja, ada yang stuck dalam jam. Saya pula, hanya memerhati dari jauh. Itulah kehidupan orang bekerja. Dulu bila pergi kerja penuh kerisauan pasal banyak kerja yang tak siap lagi. Meeting itu dan ini. Risau kena marah dengan boss. Tapi sekarang, semua itu dah tak ada ada lagi. Semenjak saya buat bisnes sampingan dengan handphone ini, saya sudah mempunyai gaji kedua. Bila dah punya pendapatan kedua, rupanya hidup saya lebih gembira dan mempunyai harapan baru. Saya hanya buat secara sampingan sahaja didepan facebook, setiap hari lebih kurang sejam sahaja. Kalau boleh saya paksa rakan2 yang belum buat bisnes ini, mahu rasanya saya paksa, kerana saya ingin rakan2 juga merasakan kegembiraan ini. Tapi saya tak mampu. Cuma saya ingin kata, jika ada rakan2 yang ingin merasakan gaji kedua, PM atau tinggalkan comment di ruangan ini dengan segara, saya akan hubungi anda. " 
Petikan ayat sifu ashraf azmi..

In sya Allah. Jika ada yang berminat..boleh lah contact saya..


Muhammad Rusydi
0129258840
0148020030

Mari lihat video dibawah..untuk memahami lebih lanjut tentang tone exel.




1 comment:

you are the smartest =)